Hledáte práci? Nastartujte svou kariéru u nás!

Volné pracovní pozice v centrále Lagardere Travel Retail

Administrátor/ka produktové databáze – vhodné pro absolventy

Nového kolegu rádi přivítame na naší centrále v pražských Holešovicích.

Co bude vaší náplní práce:

  • Práce s databází produktů (systém K2)
  • Zadávání karet zboží
  • Upravování cen, zadávání nových produktů
  • Zodpovědnost za správnost a aktuálnost databáze
  • Spolupráce s kolegy z oddělení
  • Řešení dílčích úkolů

Co od vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru – pozice vhodná i pro absolventa
  • Schopnost pracovat s MS Office
  • Samostatnost, pečlivost a zaměření na detail
  • Analytické myšlení a zodpovědný přístup k povinnostem
  • Ochotu učit se novým věcem a zájem o kariérní růst
  • Alespoň základní znalost AJ

Co vám můžeme nabídnout:

  • Práci na HPP – smlouvu na dobu neurčitou
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce: Lighthouse – Jankovcova 1569/2c, Praha 7
  • Odpovídající platové ohodnocení + balíček benefitů
  • Možnost kariérního růstu
  • Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti
  • Příjemný kolektiv a přátelské jednání
  • Příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost: Lagardere Travel Retail, a.s.
Adresa: Jankovcova 1569/2c, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

V případě že Vás naše nabídka oslovila, a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na:

Recepční na centrále společnosti - částečný úvazek

Jste proklientsky orientovaná osoba, která dokáže příjemně vystupovat a reprezentovat společnost na naší recepci? Tak se přidejte do týmu na naší centrálu.

Co u nás budete dělat:

  • Zajišťovat kompletní chod recepce a dalších firemních prostor
  • Zpracovávat příchozí a odchozí poštovní zásilky a vyřizovat příchozí telefonické hovory
  • Budete mít na starost přípravu a dohled nad rezervacemi zasedacích místností
  • Operativně podporovat další oddělení dle potřeb společnosti
  • Řešit ad hoc záležitosti spojené s chodem recepce

Čím si nás získáte:

  • Příjemným a profesionálním vystupováním
  • Pokud zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost jsou vašimi přednostmi
  • Jestli proaktivní a proklientský přístup je vám vlastní
  • Máte-li velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Komunikativní znalostí anglického jazyka k občasnému využívání
  • Když zvládáte práci na počítači, hlavně MS Outlook a balíček MS Office

Co vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní dobu 14:00 – 18:00 v každý všední den (do budoucna možnost nárůstu úvazku)
  • Práci na zkrácený úvazek – smlouvu na dobu neurčitou
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce: Lighthouse – Jankovcova 1569/2c, Praha 7
  • Odpovídající platové ohodnocení + balíček benefitů (MultiSport karta)
  • Možnost kariérního růstu
  • Silnou mezinárodní společnost, která se za tebe postaví
  • Příjemný kolektiv a přátelské jednání
  • Příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost: Lagardere Travel Retail, a.s.
Adresa: Jankovcova 1569/2c, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitouPožadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akceZařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Recepční, Pracovník front office
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.

V případě že Vás naše nabídka oslovila, a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na:

Promotion Coordinator - vhodné i pro absolventy

Do našeho obchodního týmu pro koncept RELAY hledáme vhodného kandidáta/ku, který/á nás posílí na centrále v pražských Holešovicích.

Co bude náplní vaší práce:

  • Koordinace přípravy reklamních materiálů pro jednotlivé kampaně
  • Komunikace s obchodními partnery v rámci příprav kampaní
  • Zajištění včasného doručení všech materiálů od obchodních partnerů pro kampaň
  • Organizace rozesílání reklamních materiálů prodejnám
  • Příprava časových harmonogramů kampaní a včasné informování prodejen
  • Tvorba a příprava reportů dat pro obchodní partnery dle instrukcí

Co od vás očekáváme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání (obchodního, ekonomického zaměření)
  • Uživatelská znalost balíčku MS Office
  • Znalost anglického jazyka – slovem i písmem
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, organizační dovodnosti
  • Praxe na obdobné pozici nebo v obchodní společnosti výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

  • Práci na HPP – smlouvu na dobu neurčitou
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce: Lighthouse – Jankovcova 1569/2c, Praha 7
  • Odpovídající platové ohodnocení + balíček benefitů
  • Možnost kariérního růstu
  • Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti
  • Zajímavou a různorodou pracovní náplň z oblasti obchodu a marketingu
  • Příjemný kolektiv a přátelské jednání
  • Příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost: Lagardere Travel Retail, a.s.
Adresa: Jankovcova 1569/2c, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

V případě že Vás naše nabídka oslovila, a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na:

Regionální manažer ve francouzském pekařství PAUL

Regionální manažer ve francouzském pekařství PAUL

Úspěšná značka, která se pyšní kvalitním a čerstvým pečivem, profesionálním zákaznickým servisem, výborným týmem kolegů a spokojenými zákazníky? To je francouzské pekařství PAUL. Přidejte s k nám i vy a staňte se součástí prestižního pekařského konceptu.

Co bude cílem vaší práce?

  • Hladký chod našich provozoven z hlediska kvality služeb, čistoty prostředí a spokojenosti zákazníků tak, aby od nás každý odcházel s pozitivním zážitkem
  • Dodržování standardů při výrobě našeho jedinečného pečiva, jehož kvalita je u nás na prvním místě
  • Motivovaný a stabilní tým zaměstnanců (store manažeři, prodejci, výrobáři), kterým budete pomáhat s jejich rozvojem a zlepšováním efektivity práce
  • Dosahování předem stanovených cílů a jejich hodnocení, protože jsme a i nadále chceme být jedničkou v pekařském světě

Čím nás zaujmete?

  • Nadšeným a pozitivním přístupem k práci a svěřeným úkolům z oblasti gastronomie, protože to se vám u nás bude určitě hodit
  • Alespoň 3 letými zkušenostmi s provozem v oblasti FOODu nebo GASTRa – znalostí HACCP, BOZP
  • Uměním vést a stmelovat kolektiv tak, abychom měli spokojené zaměstnance, kteří se do našich pekařství těší
  • Tím že jste komunikativní, flexibilní a váš tým se na vás může kdykoliv spolehnout
  • Schopností aktivně komunikovat v anglickém jazyce a výhodou bude, když můžete nabídnout i francouzštinu
  • Když budete aktivním řidičem vozidel skupiny B

Co můžete čekat vy od nás?

  • Odpovídající platové ohodnocení + odměny
  • Benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, dotovaná MultiSport karta, příspěvek na životní pojištění, 3x sick day, zlevněné tarify na volání u T-mobile, občerstvení na pracovišti, firemní akce)
  • Služební automobil
  • Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • Místo výkonu práce ve zcela novém a moderním prostředí na trase metra B – Palmovka Open Park
  • Podporu silné mezinárodní společnosti, která se za vás postaví
  • Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na který se můžete kdykoliv spolehnout
  • Máme pro vás připravené zaškolení do všech pracovních aktivit a to nejen na našich provozovnách v ČR, ale i ve Francii
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

Informace o pozici

Společnost: Lagardere Travel Retail, a.s.
Adresa: Jankovcova 1569/2c, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Potravinářství, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

V případě že Vás naše nabídka oslovila, a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na:

Online Media Coordinator pro kavárenský řetězec COSTA COFFEE

Online Media Coordinator pro kavárenský řetězec COSTA COFFEE

Zajímáš se o sociální sítě, online propagaci a rád komunikuješ skrze tyto média? Tak jsi tím správným parťákem, kterého hledáme na naši centrálu v pražských Holešovicích. Přidej se do týmu nadšenců vynikající kávy a rozšiřuj povědomí o naší značce.

Co u nás budeš dělat?

  • Spravovat všechny sociální média COSTA COFFEE ČR jako je FB, Instagram, Pinterest, diskuzní fora a další
  • Budeš se podílet na veškeré online komunikaci brandu (google, maps, seznam atd.)
  • Aktualizovat obsah webových stránek a online rozcestníku
  • Dávat podporu marketingovému manažerovi při realizaci kampaní
  • Vyhledávat nové příležitosti a trendy na poli online médií tak, abychom maximalizovali povědomí o značce v ČR

Co od tebe očekáváme?

  • Zájem a sociálně sítě – FB, Instagram, Pinterest
  • Přehled o nových trendech v oblasti online komunikace
  • Výbornou znalost českého jazyka – psaná forma: stylistika, pravidla pravopisu
  • Alespoň základní znalost anglického jazyka
  • Flexibilitu, týmovost, zodpovědnost, proaktivitu

Co můžeš očekávat ty od nás?

  • Práci na DPP/ DPČ – dlouhodobá spolupráce
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Pracovní dobu ve dnech PO-PÁ od 9 do 13hod.
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce: Jankovcova 1569/2c, Praha 7 – Holešovice, 170 000
  • Práci v příjemném kolektivu nadšenců vynikající kávy
  • Možnost kariérního růstu, příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti
  • Zaškolení
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost: Lagardere Travel Retail, a.s.
Adresa: Jankovcova 1569/2c, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Specialista PR, Specialista marketingu, Online Marketing, Kreativec
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

V případě že Vás naše nabídka oslovila, a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis na:

Nebo nastartujte svou kariéru u některé z našich značek (vyberte a kliknutím na značku zjistíte více …)

Kariéra v Costa Coffee

Do našeho týmu přijmeme kolegy/ně. V případě zájmu o některou z nabízených pozic, prosíme, zašlete svůj životopis na email: jobs@costa-coffee.cz

Pracujte v Paul

Svůj životopis zašli na job@paul-cz.com, nebo si můžeš rovnou vyplnit náš dotazník. Více informací k jednotlivým pracovním pozicím nalezneš v sekci KARIÉRA.

Provozujte Relay

Pevné zázemí celosvětové a stále rostoucí společnosti, zavedenou značku, spolupráci s osvědčenými dodavateli a mnohem více získáte díky spolupráci s námi formou franšízingu.

Pracujte v Lagardere Duty Free

Chcete pracovat pro jednu z největších obchodních společností na poli Duty Free? Neustále hledáme nové kolegy na nejrůznější pozice.

Pracujte pro Mr. Baker

Jsme rychle se rozvíjející společnost, která pro své zákazníky neustále rozšiřuje prodejní síť. Hledáme proto jak nové lokality, tak zaměstnance pro naše prodejny.

Pracujte pro Hello

Jsme rychle se rozvíjející společnost, která pro své zákazníky neustále rozšiřuje prodejní síť. Hledáme proto jak nové lokality, tak zaměstnance pro naše prodejny.

Pracujte pro UGOvu čerstvou šťávu!

Pokud Vás zajímá práce v oblasti zdravé gastronomie, tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis na jobugo@lagardere-tr.cz a staňte se součástí našeho týmu!

Pracujte v Airport Food Services

Chcete se stát součástí Airport Food Services? Neváhejte nám zaslat své CV. job-foodservices@lagardere-tr.cz

Pracujte v Airport Food Services

Chcete se stát součástí Airport Food Services? Neváhejte nám zaslat své CV. job-foodservices@lagardere-tr.cz

Pracujte v Airport Food Services

Chcete se stát součástí Airport Food Services? Neváhejte nám zaslat své CV. job-foodservices@lagardere-tr.cz