Celosvětový lídr v oblasti Duty Free & Fashion

Lagardère Travel Retail vyvíjí vysoce výkonné a inovativní maloobchodní značky a koncepty v segmentu Duty Free & Fashion.

Cílem společnosti Lagardère Travel Retail je vytvářet nezapomenutelné nákupní zážitky pro cestující na letišti.

Náš obchodní záměr přizpůsobujeme každému trhu tak, aby odrážel lokální specifika, a zároveň využíváme digitalizace, abychom cestujícím nabídli různorodé služby od "Click&Collect" po "Shop&Collect".

Podporujeme inovace, abychom zákazníkovi cestu zpříjemnili a stala se pro něj i více zážitkovou, například prostřednictvím samoobslužných pokladen, využití nejmodernějších technologií, jako je umělá inteligence.

Jsme také průkopníky nových a odpovědnějších konceptů, jako je například ekologická prodejna Aelia Duty Free v Ženevě, která byla navržena tak, aby zahrnovala vysoké standardy udržitelnosti, od materiálů a vybavení prodejny až po nabídku produktů.

NAŠE ZNAČKY

Aelia Duty Free

Náš oceňovaný koncept Aelia Duty Free byl navržen tak, aby cestujícím po celém světě poskytl co nejlepší zážitek z nakupování v Duty Free a Fashion.

Cílem konceptu Aelia Duty Free je vytvořit nezapomenutelný zážitek z Duty Free, který se opírá o 4 pilíře:

  • Usnadnění: nakupování v segmentu Duty Free musí být snadné tak, aby byly jednotlivé kategorie produktů viditelné a srozumitelné, s cenovým zvýhodněním oproti obchodům ve mestě a takovou znalostí produktů, aby byl zážitek z nakupování skutečně snadný a nezapomenutelný. Vyvíjíme nové služby, abychom našim zákazníkům usnadnili cestování: Click&Collect, Shop&Collect.
  • Péče: se ohledem na zákazníky Aelia a s využitím školicího programu OSCAR, certifikovaného značkou ISO, byl vytvořen nový způsob poskytování služeb pro Aelia Duty Free Next Generation, a to ve spolupráci s Luxury Attitude, specialistou na budování jedinečných služeb. Tento nový způsob služby se soustředí na to, jakým způsobem zaměstnanci oslovují zákazníky.
  • Tady a nikde jinde: aby byl zážitek z Aelia Duty Free nezapomenutelný, musí být jedinečný. Každá lokalita zdůrazňuje jedinečnost místních podmínek prostřednictvím ikonických prvků, produktů a lokální kultury. Koncept také integruje interaktivní a poutavé nákupní zážitky v rámci každé kategorie a vytváří nezapomenutelné zážitky na každém kroku cesty zákazníka. 
  • Umění daru: většina cestovatelů přichází do Duty Free s myšlenkou koupit dárek. Pro Aelia Duty Free Next Generation je dárek vyjádřením komplexního zážitku, a to díky prostřednictvím vystavení, výběru produktů, posyktovanému servisu a dárkového balení. "Umění daru" je jedinečnou vlastností značky a vystihuje její pozici na trhu.

Propojujeme nakupování se zážitky

Nikdy nepřestaneme měnit způsob, jakým cestující nakupují na letištích.

"Art of Fragrance", "Le Bar" nebo "La Scène" jsou jen některé z nejnověji nabízených zážitků, které jsme si pro naše prodejny připravili, abychom nabídli nové zážitky a zajistili, že cestujícím nabídneme jedinečné služby.

Po celou dobu cesty zákazníka komunikujeme prostřednictvím propagačních akcí, sezónních nabídek a kampaní založených na místních specialitách.

Digitalizujeme

Kdykoli, kdekoli a na jakémkoli zařízení.

Vytvořili jsme pro cestující ucelený interaktivní zážitek:

  • Před odjezdem: sociální sítě a služba "Click&Collect" umožňují zákazníkům objevovat naše produkty, nabídky a služby.
  • V obchodě: digitální zařízení informují cestující a nabízejí digitální platební řešení, která jim usnadňují cestu.
  • Po návratu: "Shop&Collect" umožňuje cestujícím nakoupit při odletu a vyzvednout si zboží při příletu. S cestujícími jsme v kontaktu prostřednictvím novinek a poprodejního servisu.

Zákaznický servis

OSCAR, globální program služeb našim zákazníkům.

Program OSCAR (Open, Smile, Consider, Assist, Recognize) již od roku 2006 nabízí bezkonkurenční standard služeb pro zákazníky v rámci celé naší sítě. Všechny naše prodejní týmy jsou školeny ve školicím středisku Lagardère Travel Retail Training Center s certifikací ISO 9001.

Přinášíme módní trendy!

Jako lídr v oblasti cestovní módy jsme vytvořili nejdynamičtější portfolio značek.

Vzhledem k tomu, že móda je také klíčovou součástí obchodního ekosystému letiště, vyvíjíme atraktivní módní koncepty a ve světě hledáme nejnovější trendy a úspěšné značky.

Jsme schopni uspokojit přání každého zákazníka na každém letišti, od specializovaných monobrandových obchodů až po neformální multibrandové koncepty.